היום ובמוצ"ש: שביתה נוספת של 'סופרבוס' בישובים בצפון

    בנצי לייזרוביץ No Comments on היום ובמוצ"ש: שביתה נוספת של 'סופרבוס' בישובים בצפון
    23:05
    04.05.24
    קובי פינקלר No Comments on פרטים חדשים על חוליית חמאס שחוסלה סמוך לטול כרם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ועד עובדי חברת התחבורה הציבורית 'סופרבוס' שהתאגד באמצעות 'כוח לעובדים' אך המהלך לא זכה להכרת ההנהלה, הודיע על השבתת קווי החברה בישובי אשכול העמקים בצפון הארץ ובהם בין היתר טבריה עפולה צפת כפר חסידים וטירת צבי.

    השביתה הבוקר תתקיים עד כניסת השבת ותתחדש מצאת השבת ועד סוף השירות, ומדובר בשביתה הרביעית בה נוקטים עובדי סופרבוס מאז הוכרז סכסוך עבודה בחברה.

    על פי טענות ועד העובדים, ההנהלה מסרבת להכיר בוועד העובדים, וזאת כחודשיים אחרי שנשלחה הודעת היציגות, כמו"כ, טוען הוועד כי ההנהלה ניסתה לעצור את שביתת הנהגים דרך אי מתן סידורים לעובדים לאחר השביתה ושכרם של כל הנהגים באשכול העמקים ירד החודש מ-32 שקל ל-30 שקל.

    מסופרבוס נמסר אמש כי "לצערנו כוח לעובדים ממשיך לשקר ולנסות על ידי כך להסית את עובדי סופרבוס הנאמנים כנגד החברה. כוח לעובדים אינו ארגון יציג בסופרבוס משום שטרם הציג בפני ההנהלה את טפסי החתימה של העובדים כמתחייב בחוק. סופרבוס מכבדת את רצונם של עובדיה להתאגד ובלבד שהארגון היציג ישקף את רצונם של העובדים ולא את רצונו של מיעוט קולני ואלים המעונין לכפות על עובדי החברה ארגון יציג באופן בלתי חוקי. באשר לטענת השכר, לא רק שהשכר לא ירד, אלא שהוא יעלה בתחילת ינואר, בעוד כשבועיים ב-20% ויעמוד על 39 שקל לשעה".



    0 תגובות